کتاب ظهور طراحی بیوفیلیک
نوشته شده توسط : دیانا تاجری

این کتاب به ظهور طراحی بیوفیلیک می پردازد، شکلی از طراحی که به ارتباط ذاتی مردم با طبیعت می پردازد. نمی توان انکار کرد که طراحی بیوفیلیک به عنوان پاسخی موثر به مسائل مبرم در مناطق شهری و محیط های ساخته شده به سرعت در حال گسترش در سطح جهانی است. از اصطلاحی که تعداد کمی از آن در سال 2012، زمانی که تحقیقات نویسنده شروع شد، شنیده بودند، تا اصطلاحی که در حال حاضر در طیف گسترده ای از رشته ها در حال پیشرفت است، داستان ظهور آن هرگز به درستی بیان نشده است.

داستان ظهور طراحی بیوفیلیک داستان یک جنبش اجتماعی است و اینکه چگونه گردهمایی افراد با علاقه و اشتیاق مشترک می تواند جرقه ای در جهان ایجاد کند. کتاب و داستان‌های درون نه تنها جذاب، بلکه آموزنده و آموزنده هستند، و به خوانندگان درک عمیقی از چیستی طراحی بیوفیلیک و چگونگی ترویج اجرای آن در محیط ساخته شده خود ارائه می‌دهند. امیدواریم که آنها مردم را برای اقدام، مبارزات انتخاباتی و اجرای ابتکارات در محیط شهری خود ترغیب کنند، با این اطمینان که آنها قادر به ایجاد تفاوت هستند.

نویسنده سه سال را صرف تحقیق در مورد پیدایش طراحی بیوفیلیک کرد، و اینکه چرا و چگونه توسط افراد خاصی که از این مفهوم دفاع می کردند، هدایت شد. بخشی از تحقیقات نویسنده شامل یک تور سه ماهه از ده شهر آمریکای شمالی بود که طی آن با 26 بازیگر کلیدی مصاحبه کرد. این افراد از رهبران جامعه، معماران منظر، و دانشگاهیان گرفته تا مدیران عامل سازمان‌های غیردولتی و رهبران دولتی را شامل می‌شد. نتیجه مجموعه‌ای از داستان‌هاست که تکامل طراحی بیوفیلیک را نشان می‌دهد و این که چگونه اغلب از اشتیاق، اعتقاد به طبیعت و عشق به طبیعت و همچنین پاسخی به بحران شهری به وجود آمده است.





:: بازدید از این مطلب : 578
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: